برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پنکه و هیتر برقی تکنو مدل TE-9600

Techno TE-9600 Fan

  • برند: تکنو
  • نوع: پنکه
  • قابلیت تنطیم ارتفاع : دارد
  • جنس بدنه : پلاستیک و فلز
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • گارانتی ۱۸ ماهه تکنو
موجود در انبار پارت زون
آماده تحویل
3,465,000 تومان
توضیحات

پنکه و هیتر برقی تکنو مدل TE-9600

پنکه و هیتر برقی تکنو مدل TE-9600 دو کاره بوده یعنی قابل استفاده در دو فصل تابستان و زمستان است. این پنکه بسیار کابردی است و مناسب تمامی فصول سرد و گرم سال می باشد. این پنکه در 6 حالت مختلف قابل استفاده است که این 6 حالت شامل پنکه ایستاده پنکه رومیزی پنکه دیواری بخاری ایستاده بخاری رومیزی بخاری دیواری می باشد.

پنکه و هیتر برقی تکنو مدل TE-9600 دارای تنظیمات سرعت بوده و تنظیمات آن در 4 حالت می باشد. برای زمان های خواب و استراحت در این محصول سرعت ECO در نظر گرفته شده است. این دستگاه دو کاره با توان پنکه 55 وات و توان بخاری 2000 وات است و دارای تایمر 7.5 ساعته می باشد. با کمک این تایمر Timer می توانید زمان خاموش شدن دستگاه را تنظیم کنید.

پنکه و هیتر برقی تکنو مدل TE-9600 دارای طراحی بسیار شیک و مدرن است که برای منازل مسکونی، واحدهای اداری و تجاری مناسب می باشد. مدل Te-9600 دارای کنترل از راه دور است که با استفاده از آن می توانید تنظیمات دلخواه خود را بدون نزدیک شدن به دستگاه انجام دهید.

پنکه و هیتر برقی تکنو مدل TE-9600 دارای قابلیت بالا و پایین شدن سر پنکه تا 70 درجه به صورت دستی و قابلیت گردش 70 درجه به سمت چپ و راست (به صورت اتوماتیک) می باشد. پنکه و هیتر برقی تکنو مدل TE-9600 دارای سه پره از جنس فلز بوده که باد گرم و یا خنک را به اطراف پخش می کند. پره ها داخل یک شبکه محافظ فلزی قرار دارند. همچنین این محصول دارای بدنه ای از جنس پلاستیک و فلز بوده و قطر پروانه آن 40 سانتی متر می باشد.

معرف برند تکنو

شرکت «تکنو» (Techno) با 30 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی و صوتی و تصویری اقدام به واردات محصولات این گروه کالایی کرده است. این شرکت دارای حدود 200 نماینده فعال در سطح کشور است. کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از هدف‌های اصلی این مجموعه است.

تکنو نه تنها بازار لوازم آشپزخانه را به دست گرفت بلکه محصولات سرمایشی، گرمایشی، آرایشی و دیجیتال خود را یکی پس از دیگری راهی بازارهای کوچک و بزرگ داخل مرز چین و خارج از مرز کرد.

تکنو در بخش لوازم آشپزخانه وسایلی نظیر ماکروویو، قهوه ساز، چای ساز،گوشت کوب، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری، آون توستر، بخارشوی، خرد کن، کتری برقی، اتو، تخم مرغ پز، همزن دستی و برقی، آب مرکبات گیری، زود پز، لامپ، توستر، هود، انواع تابه، انواع سرویس غذا و قابلمه و غیره می باشد.

شما امروز در پارت زون میتوانید تمامی محصولات تکنو را همراه با ضمانت در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت بازار درب منزل خود دریافت کنید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Techno TE-9600 Fan
نظرات

نظر بدهید

  • ارزش خرید:
  • امکانات:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.

تماس

خانه

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود