مقررات مربوط به استرداد کالا
پارت زون جهت آسودگی خاطر شما سروران مهلت 7 روزه ای بابت انصراف شما از خرید و تعیین اصالت کالا با مد نظر قرار دادن شرایط ذیل در نظر گرفته است.
۱) در صورتی که تصور می نمائید، محصول دریافتی اصل و اورجینال نمی باشد :
در چنین حالتی باید پیش از هرچیز به شما اطمینان داد که تمامی محصولات موجود در سایت پارت زون اصل و اورجینال بوده و پیش از بارگزاری در سایت توسط کارشناسان فنی ما مورد بررسی قرار میگیرند. با این حال در صورتی که همچنان معتقد به وجود چنین مشکلی می باشید، می بایست ظرف 7 روز (صرف نظر از کاری و غیر کاری بودن) از زمان دریافت کالا نسبت به تکمیل فرم استرداد کالا و ارسال آن به همراه مستندات مورد نیاز اقدام نمائید. به محض دریافت فرم، موضوع درخواست شما ابتدائاً توسط کارشناسان فنی ما بررسی و در صورت دریافت تائید اولیه کتبی در حساب ایمیل خود، می بایست ظرف ۲ روز کاری نسبت به ارسال کالا به دفتر مرکزی پارت زون و ارسال رسید بار به ایمیل سایت اقدام نمائید. با دریافت کالا موضوع مجدداً توسط کارشناسان بررسی و در صورت تائید نهایی، بسته به انتخاب شما، کالای دریافتی اولیه یا با کالای اصل جایگزین می گردد و یا مبلغ پرداختی شما در اسرع وقت (حداقل ۷ روز کاری از زمان دریافت مجدد کالا اولیه) به حساب که از آن خرید انجام شده است، مسترد گردد.
۲) در صورتی که مشخصات فنی و ظاهری مندرج بر بسته بندی کالای دریافتی با کالای ثبت شده در سفارش مغایرت داشته باشد:
در چنین حالتی باید پیش از هرچیز به شما اطمینان داد که تمامی محصولات موجود در سایت پارت زون در زمان ارسال در چند مرتبه مختلف توسط تیم آماده سازی محصول با سفارش مندرج در سایت مورد تطبیق قرار می گیرد. با این حال در صورتی که همچنان معتقد به وجود چنین مشکلی می باشید، می بایست ظرف 7 روز (صرف نظر از کاری و غیر کاری بودن) از زمان دریافت کالا، نسبت به تکمیل فرم استرداد کالا و ارسال آن به همراه مستندات مورد نیاز اقدام نمائید. به محض دریافت فرم، موضوع درخواست شما ابتدائاً توسط کارشناسان فنی ما بررسی و در صورت دریافت تائید اولیه کتبی در حساب ایمیل خود، می بایست ظرف ۲ روز کاری نسبت به ارسال کالا به دفتر مرکزی پارت زون و ارسال رسید بار به ایمیل سایت اقدام نمائید. با دریافت کالا موضوع مجدداً توسط کارشناسان بررسی و در صورت تائید نهایی، بسته به انتخاب شما، کالای دریافتی اولیه یا با کالای اصل جایگزین می گردد و یا مبلغ پرداختی شما در اسرع وقت (حداقل ۷ روز کاری از زمان دریافت مجدد کالا اولیه) به حساب که از آن خرید انجام شده است، مسترد گردد.
۳) در صورتی که بسته بندی کالای دریافتی نو و سالم نبوده و یا پلمب آن باز شده باشد و یا تعداد برابر با فاکتور خرید نباشد:
در چنین حالتی باید پیش از هرچیز به شما اطمینان داد که تمامی محصولات موجود در سایت پارت زون نو و پلمب می باشد، با این حال برابر با رویه های ارسال کالا، لازم است تا در زمان تحویل کالا در حضور نمایندگان حمل کالای فروشگاه پارت زون، یعنی نماینده ی شرکت پست و یا تیپاکس و یا تیم ارسال پارت زون ( مورد آخر ویژه شهر تهران است) بسته و یا کارتن ارسالی متعلق به پارت زون باز و پس از کنترل پلمب بودن بسته ی خود کالا و تطبیق تعداد با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود و در صورت وجود هر یک از دو مشکل فوق و یا وجود هردو باهم، می بایست از محصول عکس گرفته شود و کالا در همان بسته و یا کارتن متعلق به پارت زون در همان لحظه به نماینده حمل کالا مسترد و صورتجلسه وجود یکی از چهار مورد فوق با نماینده حمل نوشته شود. مشتری متعاقباً می بایست ظرف 7 روز (صرف نظر از کاری و غیر کاری بودن) از زمان استرداد کالا به نماینده حمل، نسبت به تکمیل فرم استرداد کالا و ارسال آن به همراه مستندات (تصاویر گرفته شده) مورد نیاز اقدام نمائید. به محض دریافت فرم، موضوع درخواست شما ابتدائاً توسط کارشناسان فنی ما بررسی و در صورت دریافت تائید اولیه کتبی در حساب ایمیل خود، می بایست ظرف ۲ روز کاری نسبت به ارسال کالا به دفتر مرکزی پارت زون و ارسال رسید بار به ایمیل سایت اقدام نمائید. با دریافت کالا موضوع مجدداً توسط کارشناسان بررسی و در صورت تائید نهایی، بسته به انتخاب شما، کالای دریافتی اولیه یا با کالای اصل جایگزین می گردد و یا مبلغ پرداختی شما در اسرع وقت (حداقل ۷ روز کاری از زمان دریافت مجدد کالا اولیه) به حساب که از آن خرید انجام شده است، مسترد گردد.
۴) در صورتی که بسته بندی کالای دریافتی نو و سالم نباشد:
در چنین حالتی باید پیش از هرچیز به شما اطمینان داد که تمامی مرسولات پارت زون به وسیله شرکت های معتبر در سطح ایران برای مشتریان ارسال می گردد. با این حال برابر با رویه های ارسال کالا، لازم است تا در زمان تحویل کالا در حضور نمایندگان حمل کالای فروشگاه پارت زون، یعنی نماینده ی شرکت پست و یا تیپاکس و یا تیم ارسال پارت زون ( مورد آخر ویژه شهر تهران است) بسته و یا کارتن ارسالی متعلق به پارت زون باز و پس از کنترل نو و سالم بودن بسته بندی خود کالا رسید تحویل امضاء شود و در صورت وجود هر یک از دو مشکل فوق و و یا وجود هردو باهم ، می بایست از محصول عکس گرفته شود و کالا در همان بسته و یا کارتن متعلق به پارت زون در همان لحظه به نماینده حمل کالا مسترد و صورتجلسه وجود یکی از دو مورد فوق با نماینده حمل نوشته شود تا مشتری بتواند متعاقباً با همکاری پارت زون خسارت خود را از شرکت حمل و نقل مطالبه نماید.
۵) موارد خروج از مقررات استرداد 7 روزه کالا:
در صورتی که جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده به شکل خراب، زرد، آب خورده، پاره، خط خورده، مخدوش، برچسب زده، دارای نوشته خودکار و یا مداد بوده و بنا به هر دلیل خارج از شکل اولیه به دست پارت زون برسد و یا اگر کالا دارای نقص سخت افزاری و نرم افزاری باشد و یا آنکه هرگونه تعمیر و عیب یابی و هرگونه کار نرم افزاری که توسط افرادی غیر از کارشناسان پارت زون صورت پذیرد و یا آنکه به همراه کالا، هدیه ای نیز ارسال شده باشد ولی کالای بازگشت شده فاقد هدیه همراه باشد و یا آنکه کالا به دلیل ضربدیدگی، شکستن، خط و خش و برخورد با مایعات دچار آسیب شده باشد و یا آنکه بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک باز شده باشد (ولو در صورت وجود بند ۱، ۲ و ۳ به دلیل اینکه تشخیص بندهای فوق از بدون باز کردن مشخص است) در هر حال، ولو در صورت عدم استفاده از محصول امکان استفاده از مقررات مربوط به استرداد کالا وجود نخواهد داشت.