برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مایکروویو تکنو مدل Te-342

Techno Te-342 Microwave

  • توان مصرفی :800 وات
  • ظرفیت :30 لیتر
  • صفحه نمایش :دیجیتال
  • نوع صفحه کلید :مکانیکی
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود
7,139,000 تومان
7,280,000 تومان
141,000 تومان
موجود شد خبرم کن
توضیحات

مایکروویو تکنو مدل Te-342

مایکروویو تکنو مدل Te-342 با درب آینه ای، گنجایش مناسب و جنس بدنه‌ی مقاوم ، همراه با قابلیت‌های ویژه طراحی‌ شده است.این دستگاه در دسته مایکروویوهای رومیزی قرار می گیرد و برای استفاده در منازل ، ادارات و شرکت‌ها و حتی کافی‌ شاپ‌ های کوچک کاربرد خواهد داشت و با طراحی خاصی که دارد، می‌تواند زیبایی‌ بخش هر آشپزخانه ای باشد.

در سمت راست مایکروویو تکنو مدل Te-342، پنل کنترل تنظیمات با صفحه نمایش دیجیتالی قرار گرفته که می توان توسط آن برنامه پخت مدنظر را تنظیم نمود و وضعیت کارکرد دستگاه را نیز به‌ خوبی رویت کرد. تکنو برای امنیت بیشتر، مایکروویو تکنو مدل Te-342 را به قفل کودک تجهز نموده و این دستگاه از قابلیت یخ زدایی براساس وزن نیز بهره می برد و فرآیند یخ‌زدایی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

همچنین امکان تنظیم تایمر 60 دقیقه ای،از دیگر ویژگی های این مدل از مایکروویو تکنو مدل Te-342 به شمار می رود.

معرف برند تکنو

شرکت «تکنو» (Techno) با 30 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی و صوتی و تصویری اقدام به واردات محصولات این گروه کالایی کرده است. این شرکت دارای حدود 200 نماینده فعال در سطح کشور است. کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از هدف‌های اصلی این مجموعه است.

تکنو نه تنها بازار لوازم آشپزخانه را به دست گرفت بلکه محصولات سرمایشی، گرمایشی، آرایشی و دیجیتال خود را یکی پس از دیگری راهی بازارهای کوچک و بزرگ داخل مرز چین و خارج از مرز کرد.

تکنو در بخش لوازم آشپزخانه وسایلی نظیر ماکروویو، قهوه ساز، چای ساز،گوشت کوب، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری، آون توستر، بخارشوی، خرد کن، کتری برقی، اتو، تخم مرغ پز، همزن دستی و برقی، آب مرکبات گیری، زود پز، لامپ، توستر، هود، انواع تابه، انواع سرویس غذا و قابلمه و غیره می باشد.

شما امروز در پارت زون میتوانید تمامی محصولات تکنو را همراه با ضمانت در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت بازار درب منزل خود دریافت کنید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Techno Te-342 Microwave
نظرات

نظر بدهید

  • ارزش خرید:
  • امکانات:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.

تماس

خانه

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود