برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808

Techno Te-808 Hand Blender

  • توان مصرفی :300 وات
  • جنس بدنه:پلاستیک و استیل
  • تنظیمات سرعت :2 سرعته
  • جنس تیغه :استیل ضد زنگ با عمل کرد یخ شکن
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود
1,361,000 تومان
1,380,000 تومان
موجود شد خبرم کن
توضیحات

گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808

گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808 با بهره گیری از عملکردهای متنوعی همچون همزن و خردکن، از دیگر لوازم های برقی آشپزخانه می باشد که با توان 300 وات تولید شده و موجب تسریع در تهیه بسیاری از غذاها می گردد.

گفتنی است، برای استفاده از بخش های دیگر گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808 می بایست، آنها را به سری های مخصوص نصب کرد. برای خاموش و روشن کردن دستگاه، دکمه هایی بر روی دسته طراحی شده و از طریق ولوم چرخشی، سرعت در 2 حالت قابل تنظیم بوده و می توان در صورت لزوم از بیشترین میزان سرعت بهره برد.

خردکن این محصول دارای ظرفیتی برابر با 0.6 لیتر است و تیغه های گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808 بسیار تیز و برنده می باشند که برای خرد کردن موادی همانند گوشت، گردو، سبزیجات، یخ و … مناسب خواهد بود.

همچنین گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808، علاوه بر گوشتکوب و خردکن، به همزن نیز مجهز شده که می توان از آن برای همزدن مواد غذایی همچون مایع کیک، خامه، تخم مرغ و شیرینی استفاده کرد.

معرف برند تکنو

شرکت «تکنو» (Techno) با 30 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی و صوتی و تصویری اقدام به واردات محصولات این گروه کالایی کرده است. این شرکت دارای حدود 200 نماینده فعال در سطح کشور است. کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از هدف‌های اصلی این مجموعه است.

تکنو نه تنها بازار لوازم آشپزخانه را به دست گرفت بلکه محصولات سرمایشی، گرمایشی، آرایشی و دیجیتال خود را یکی پس از دیگری راهی بازارهای کوچک و بزرگ داخل مرز چین و خارج از مرز کرد.

تکنو در بخش لوازم آشپزخانه وسایلی نظیر ماکروویو، قهوه ساز، چای ساز،گوشت کوب، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری، آون توستر، بخارشوی، خرد کن، کتری برقی، اتو، تخم مرغ پز، همزن دستی و برقی، آب مرکبات گیری، زود پز، لامپ، توستر، هود، انواع تابه، انواع سرویس غذا و قابلمه و غیره می باشد.

شما امروز در  پارت زون میتوانید تمامی محصولات تکنو را همراه با ضمانت در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت بازار درب منزل خود دریافت کنید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Techno Te-808 Hand Blender
نظرات

نظر بدهید

  • ارزش خرید:
  • امکانات:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.

تماس

خانه

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود