برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آسیاب مخلوط کن تکنو مدل Te-209

Techno Te-209 Blender

  • توان مصرفی :600 وات
  • جنس پارچ :پیرکس
  • جنس تیغه :استیل ضد زنگ
  • ظرفیت ظرف اصلی :1.5 لیتر
ناموجود
2,080,000 تومان
موجود شد خبرم کن
توضیحات

آسیاب مخلوط کن تکنو مدل Te-209

آسیاب مخلوط کن تکنو مدل Te-209  همراه با یک عدد آسیاب می باشد. که هر کدام دارای تیغه هایی از جنس استیل ضدزنگ هستند. این دستگاه که قدرت 600 واتی دارد بدنه ای از جنس استیل ضدزنگ دارد که در کنار زیبایی، مقاومت بالایی نیز دارد.

مخلوط کن تکنو مدل Te 209 6

آسیاب مخلوط کن تکنو مدل Te-209 ، مجهز به پارچ پیرکسی است که 1.5 لیتر ظرفیت دارد. تیغه این مخلوط کن 6 پره است که کار مخلوط کردن را سریعتر و کیفیت مخلوط را بهتر میکند. آسیاب مخلوط کن تکنو مدل Te-209 قابلیت خردکردن یخ را نیز داراست که با این ویژگی، ساخت انواع نوشیدنی با این دستگاه ممکن می شود.

آسیاب مخلوط کن تکنو مدل Te-209 دارای 2 تنظیم سرعت است و عملکرد پالس نیز دارد. در پایان باید یادآور شد که قفل ایمنی این دستگاه، استفاده از آن را ایمن و بی خطر میکند.

مخلوط کن تکنو مدل Te 209 8

معرف برند تکنو

شرکت «تکنو» (Techno) با 30 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی و صوتی و تصویری اقدام به واردات محصولات این گروه کالایی کرده است. این شرکت دارای حدود 200 نماینده فعال در سطح کشور است. کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از هدف‌های اصلی این مجموعه است.

تکنو نه تنها بازار لوازم آشپزخانه را به دست گرفت بلکه محصولات سرمایشی، گرمایشی، آرایشی و دیجیتال خود را یکی پس از دیگری راهی بازارهای کوچک و بزرگ داخل مرز چین و خارج از مرز کرد.

تکنو در بخش لوازم آشپزخانه وسایلی نظیر ماکروویو، قهوه ساز، چای ساز،گوشت کوب، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری، آون توستر، بخارشوی، خرد کن، کتری برقی، اتو، تخم مرغ پز، همزن دستی و برقی، آب مرکبات گیری، زود پز، لامپ، توستر، هود، انواع تابه، انواع سرویس غذا و قابلمه و غیره می باشد.

شما امروز در  پارت زون میتوانید تمامی محصولات تکنو را همراه با ضمانت در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت بازار درب منزل خود دریافت کنید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Techno Te-209 Blender
نظرات

نظر بدهید

  • ارزش خرید:
  • امکانات:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.

تماس

خانه

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود