برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آون توستر تکنو مدل Te-657

Techno Te-657 Oven Toaster

  • توان مصرفی :2000 وات
  • ظرفیت :65 لیتر
  • تایمر :دارد
  • حداکثر درجه حرارت:230 درجه سانتیگراد
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • گارانتی ۱۸ ماهه تکنو
موجود در انبار پارت زون
آماده تحویل
6,105,000 تومان
توضیحات

آون توستر تکنو مدل Te-657

آون توستر تکنو مدل Te-657 یکی از محصولات کاربردی و با طراحی ساده است که توسط این برند تولید شده است. این دستگاه یکی از آون توسترهای با ظرفیت نسبتا زیاد محسوب می‌شود و گنجایش 65 لیتر را داراست و می‌تواند انتخابی مناسب برای افرادی با خانواده‌های با جمعیت متوسط باشد.

فضای داخلی بزرگ آون توستر تکنو مدل Te-657 مزیتی است که اجازه قرار دادن غذاهای حجیم‌تر یا قرار دادن غذا را به کاربر می‌دهد. همچنین این محصول امکان استفاده به‌عنوان یک جوجه‌گردان را نیز دارد و یک سیخ جوجه‌گردان به همراه آن به کاربر ارائه می‌شود.


موتور داخلی آون توستر تکنو مدل Te-657 دارای قدرت 2000 وات است.


زمان‌سنج آون توستر تکنو مدل Te-657 قابل تنظیم تا مدت زمان حداکثر 60 دقیقه است. المنت‌های حرارتی این آون توستر از جنس استیل ساخته شده‌اند و خاصیت ضدزنگ دارند و امکان استفاده از آن‌ها در سه حالت بالا، پایین و همزمان بالا و پایین وجود دارد.


آون توستر تکنو مدل Te-657 قابلیت تنظیم دما، تایمر داشته و برای گرم کردن، برشته کردن، تست کردن و پخت انواع مواد غذایی، گوشت، سبزیجات، کیک و شیرینی و … است.

شرکت «تکنو» (Techno) با 30 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی و صوتی و تصویری اقدام به واردات محصولات این گروه کالایی کرده است. این شرکت دارای حدود 200 نماینده فعال در سطح کشور است. کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از هدف‌های اصلی این مجموعه است.


تکنو نه تنها بازار لوازم آشپزخانه را به دست گرفت بلکه محصولات سرمایشی، گرمایشی، آرایشی و دیجیتال خود را یکی پس از دیگری راهی بازارهای کوچک و بزرگ داخل مرز چین و خارج از مرز کرد.


تکنو در بخش لوازم آشپزخانه وسایلی نظیر ماکروویو، قهوه ساز، چای ساز،گوشت کوب، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری، آون توستر، بخارشوی، خرد کن، کتری برقی، اتو، تخم مرغ پز، همزن دستی و برقی، آب مرکبات گیری، زود پز، لامپ، توستر، هود، انواع تابه، انواع سرویس غذا و قابلمه و غیره می باشد.


شما امروز در  پارت زون میتوانید تمامی محصولات تکنو را همراه با ضمانت در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت بازار درب منزل خود دریافت کنید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.


در پارت زون همیشه سعی بر این بوده تا فاصله بین مصرف کننده و تولیدکننده به حداقل برسد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Techno Te-657 Oven Toaster
نظرات(1)
مجموع امتیاز
(1 نظر)
1

نظر بدهید

  • ارزش خرید:
  • امکانات:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.

تماس

خانه

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود